Wednesday, August 25, 2010

Happy 2nd birthday to my princess..NUR QAISARA









Sekejap je kan 2thn dah berlalu..dr saat melahirkan puteri kedua aku..NUR QAISARA hingga ke saat ini..masa terasa begitu pantas..dr xtau apa2..hanya bole meniarap+buat muka Hagemaru dia(mcm kat pic sebelah nie,heheh)..smpi la ke level skrg nie..."MACAM MACAM ADA"......


Mana xnya..dia ada mentor@sifu teragong yg buatkan dia master cepat skill2 yg dia tau skrg nie..sapa lagi klu bukan kakak Umaya tersayang,hehehe


Aku rasa..klu si Maya masih belom ada adik smpi ke ari ini..maybe dia xakan se'indipendence' mcm skrg nie..heheheh..dan aku rasa dia adalah kakak yg paling caring & loving dengan adik dia dlm dunia ini..dan aku sgt bersyukur kerna Tuhan telah mengurniakan aku dan suami ketika itu puteri ke 2 wpun si maya baru berumur 11bln waktu itu..mmg betulla...Allah Maha Mengetahui tentang setiap kejadian yg berlaku pada diri kita..siapalah kita untuk merungut atau memprotes atas apa yg terjadi..


Sara 2thn kemudiannya..
nakal,manja,sweet,caring,loving tp awas...sedikit garang..hahahahah....









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

.