Wednesday, September 1, 2010

S.U.N.Y.I@ mosan....

Dulu masa bujang..aku rasa idup aku dh cukup bosan klu balik umah cepat2 dr opis maklumla,duduk pun umah bujang lain citer la klu aku duduk ngan family..sure melekat je kat umah,heheh..so,klu xde tempat utk dituju@dating ngan boyfren ataupun outing ngan kawan2 aku yg agak limited tp sgt memahami dan kami saling menjaga antara satu sama lain..dlm ertikata lain...aku bersyukur kerna berada dlm lingkungan kawan2 yg mempunyai kewarasan dlm berfikir sbg seorang remaja wanita ketika itu..klu dak sure aku dh hanyut,nauzubillah...sia2 emak ngan abah beri didikan agama & dunia kat aku..klu akhirnya aku rosak mcm tu aje..mesti dorang frust gler...hmmmm,....korang rasa camne?...tggu la bila smpi turn korang jadik emak ngan bapak pd anak2 korang nnt...jeng jeng jeng...
so merujuk kepada topik bosan@sunyi td...aku benarnya me'refer' kepada ketiadaan 2org budak kecik yg bole buat idup aku eppy gler,sedih,geram,marah,rasa nk cobit2,tension,tergelak sendrik bla..bla..blaa..blaaa...itu la dia 'mayasara'...mcm2 dh dorang buat kat mama dorang nie...tp aku tetap sayang..kasih dan kasihan melihat keletah mereka...bila ada...pening pala nk layan kerenah dorang..bila xde....WINDUUUU...sunyi...mosan tahap gaban...hmmm,itulah dia yg bernama "ANAK"...engkaula racun ,,,engkaula penawar..(mcm lirik lagu lak..)
aku bole ilang mood la nk beli juadah berbuka poser sbb dorang xde..wpun aku tau dorang tgh 'heaven gler' dpt freedom & attention drpd Atok ngan Nenek kat kg...uwaaaaaa!!..jaat la korang buat mama camnie..
udah la Mr Papa dah kembali bertugas arinie..mlm kang baru balik..alamatnya mama buka makan kurma ngan air teh o jelah......nk berbuka pun xde perasaan..heheheheh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

.