Thursday, June 28, 2012

Pengorbanan seorang suami.....

Tengahari nie...tetiba rasa nk jenguk blog Kak Moon http://miera301.blogspot.com/ ..pasal dah terbiasa,hehehe...then, K.Moon ada share kisah tragis dr blog saudara Abil khas buat isteri tercinta yang diserang asma pada tahun lepas..dan telah mengakibatkan 'brain damaged'..which is wife dia skrg nie lumpuh seluruh badan..tak bole bergerak..terlantar shj..baru baca sikit..aku dah tangkap leleh..sedih+terharu+gembira..kerna masih ada sang suami yang sanggup berkorban macam saudara Abil demi kasih sayang buat isterinya..korang nk baca lebih lanjut..sila lawati blog dia ye: http://abil4fauziah.blogspot.com/
Plus byk jugak tips2 yang saudara Abil share khas utk pasangan suami isteri..surah2 amalan,doa+zikir2 yang elok diamalkan buat pasangan suami isteri..agar hubungan rumahtangga lebih barakah.

nk share sket gambar dr blog saudara Abil...



nie gambar masa dorang nikah..cantik Kak Fauziah..


dan ini gambar skrg...setianya saudara Abil di sisi isterinya..siap bacakan buku Kisah Para Nabi lagi...


Blog ini mmg saudara Abil dedikasikan buat isteri tercinta..dengan harapan+doa..moga suatu hari..suatu masa..bila K.Fauziah dah kembali sembuh..dapatla dia baca rentetan kehidupan mereka di blog ini..
Macam aku sendiri...blog aku ni mmg aku dan Mr Hubby dedikasikan buat anak2+kami sekeluarga..moga2...bila anak2 dah besar..dorang plak bole sambung update blog kitorang..

So, kawan2..marilah kita sama2 hulurkan bantuan apa yang patut pada saudara Abil..Moga sumbangan kita dapat meringankan saudara Abil dan keluarga,insyaallah...



Nama : Abil Fikri Ahmad

Bank: CIMB Bank

Account No: 0506-0040577-52-1

H/P No : 016-2634258




2 comments:

  1. Salam mayasara..terima kasih byk2 coz sudi share blog kami n atas sokongan yg di berikan pada kami berdua di sini. Terharu rasanya bila ada yg mengambil berat tentang isteri saya ni..Semoga Allah membalas baik jasa u n ur family..thank you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam, kami hanya berniat untuk membantu, walaupun sekadar memanjangkan blog saudara dengan harapan ada yang lain akan terbaca & membaca serta tergerak hati untuk membantu secara ikhlas dalam apa cara sekalipun....semoga urusan saudara dipermudahkan dan saudara diberi ketabahan dari Nya...insy..

      Delete

LinkWithin

.