Showing posts with label hari raya. Show all posts
Showing posts with label hari raya. Show all posts

Tuesday, August 30, 2011

hari raya.....and family....finally...

..atas permintaan ramai dari pak & mak mertua...dapat jugak bergambar dengan quorum yang cukup....heee. Dapat jadik tatapan untuk anak cucu di kemudian hari.....katanya........ok paps, no hal....






...lepas ni nak kena frame la plak......







Monday, August 29, 2011

raya!!!! yahoooooo!!!!!!!....eh..control...control....

...and finally......




Selepas sebulan dah beribadat puasa, Syawal dah sampai......cuti dah approve sampai hari Sabtu (cuma wife je yang sampai raya ke-3 je)....ah kira oke lah dari takde cuti langsung.....so hari Isnin pagi (kul 4.30am lebih kurang) dah sampai kampung kek Sekinchan....bersemangat nak raya...

Yela, mak bapak dah takde, tumpang je la kasih kasihan fama in law yang mmg sempoi giler....lauk kat dapur sume dah siap prepare. Persiapan untuk rombongan nak datang 1st pagi raya....senang cite orang dari K.L sume datang beraya kat sini la kiranya...(tiap tahun pun mmg camtuh, sbb tuh la happening!!!!)...

Anyway, sempena hari yang mulia ni, bermaafan la kita pada sesape je (jangan kat balak ngan awek je..takde maknenya!)....mak bapak yang mmg wajib, adik beradik, sedara mara, ipar duai, member kat opis yang menyakitkan hari ke, tukang kebun sekolah, cleaner kat opis ke....semuo nyo lah....Kalau ada salah dosa tu kira settle aje la. Tak payah nak carry forward......rite

...so akhir kata, SELAMAT HARI MERDEKA, DAN SELAMAT HARI RAYA EID FITRI & maafkan salah @ silap zahir dan batin......(kalo dah kawin, jangan lupa mintak maaf sesama laki bini...hhee). Lepas tuh baru bole makan ketupat ngan kuih tart...tempeyek pun bole !!! ok selamat.....












LinkWithin

.